3 Ağustos 2009 Pazartesi

Takıma Bir Göz Atalım


KALECİ
Kalede bir sıkıntı yoktu.En azından pek pozisyon gelmedi.Ama Volkan Demirel kaleyi en iyi şekilde götürür.

DEFANS
Defans gerçekten beni korkuttu.Önderin hataları Blica'nın bunu kapama çabaları ve defanstaki açıklıklar.Açık konuşmak gerekirse takımdaki en zayıf bölge burası.Kesinlikle Önderin yerine Lugano veya eşdeğer bir stoper alınmalı

ORTA SAHA
Orta sahamız iyidi özellikle Emre.Açıkçası Emrenin Fenerbahçeye gelişini sindiremem sindiremedim de ama yiğidi öldür hakkını ver adam resmen yerli Gattuso.Güzel bir övgüyü hakediyor.Dos Santos Sol açıkta harikalar yaratıyor.Gerçekten çok güzel bir transfere imza attı Fenerbahçe.Benim gözümde ise Cristan Oliviera şu aşamada kapalı kutu ama arkadaşların onunda iyi oldugu vurguları yer alsada ben tam anlamıyle görmedim :). Sag kanatta Özer hurmacı yada Mehmet topuzu görmek isterim açıkçası onlarında performansını görüp uygun sag açık ı oynatmak daha yerinde olur.

FORVET
Alex'ide hucum hattından görürek hucum kategorisine yazıyorum ve ekliyorum bu adam kesinlikle "Man of the Match" ne olursa olsun ne söylenirse söylensin gerçekten takımı iyi yönetiyor.Ve Guiza Okçu diye gelsede Foss dedirtti.Ama Bu sezon gerçekten bizi utandırıyor iyi bir performans sergiliyor 2 maçtır.Bunuda Honved maçındaki 3 golü ve beşiktaş maçındaki asistiyle gözümüze gözümüze sokuyor.

1 yorum:

Ali Akdemir dedi ki...

Yorumlar süper herşeyi açıklamışın aytek :) sana katılıyorum defans feci şekilde S.O.S veriyor ve acil ya lugano dönecek yada yeni biri alınacak şanslı olmasaydık bobo veya yusuf ilk yarıda 2 gol atabilirdi.. ama sezona kupayla başlamak ve ezeli rakibimiz beşiktaşı yenmek güzel ve moral vericiydi (H) inşallah devamı lige ve avrupayada yansır ;)